Extra, Extra!
La tardor ha arribat, i tot i dir adéu a l’estiu, no hem d’estar tristos: arriben els nous vins experimentals del club!
Com sabeu, ens agrada molt treballar diferents mètodes d’elaboració amb una mateixa varietat, i aquesta edició tornem a treballar dues maneres d’elaboració però amb una nova protagonista.
L’edició del Club de tardor ve carregada de color rosat i amb la merlot com actriu principal..
El primer mètode el Sagnat, que consisteix a treure most sense premsar en un moment molt inicial i previ a la fermentació d’un vi negre.
El segon mètode el Macerat, seria la manera més semblant a fer un blanc d’un raïm negre, però macerant breument abans de la premsada, on definirem la quantitat de taní i color.
Nom del vi: Rosat sagnat
Color rosa intens. Aroma de préssec de secà. En boca és afruitat, plaent i amb un final molt fresc.
Nom del vi: Rosat macerat
Color salmó. Aromes a cirera i tocs de vainilla. En boca complexa, un vi seriós, llarg i complex. Et semblarà tenir a la boca gerds acabats de collir.
I t’agradarà saber…
600 ampolles de cada referència ( Preu per ampolla : 15 €)
Preu de la caixa experimental (6 ampolles, 3 de cada experimental ): 90 €.
Com fer la comanda?
Fes la teva comanda escrivint a: ipinedo@castelldencus.com
Condicions del club:
A continuació us expliquem breument el i d’altres serien experiències úniques, irrepetibles. Totes tindran una producció molt limitada.
(Formar part del nostre Club és totalment gratuït i sense obligació de comprar vi periòdicament. Quedarà totalment prohibit vendre a terceres persones els vins experimentals del Club. El pack de vins experimetals està composat per un mínim de 6 ampolles per comanda, 3 ampolles de cada experimental. Les despeses d’enviament dins de la península son de 6 euros, i seran gratuïtes per imports de compra superiors als 140 €)